top of page
  • תמונת הסופר/תקרן מיסוק

אחמם אותך בורשה

עודכן: 9 במאי 2018

אז קניתי כרטיסים ב-30€ לאדם ואז שאלתי את איתי בעלי בא לך ורשה, הוא אמר שקר אבל שהוא יחמם אותי וככה טסנו לנו לסופ"ש קצר ומקסים בעיר מהממת שרק טעמנו ממנה(פחות מהמאכלים שלה) ובטוחים שכבר נחזור הפעם באביב עם הילדים. טסנו דרך עובדה, כן אנחנו גרים בשדה בוקר,זה שעה ורבע וסופר נוח וקל, וכולם שם בטרמינל הזה סופר רגועים+ נחמדים.

טיסת ראיינאר מאוחרת שדמתה יותר לאוטובוס גדול מעופף,לא נוח במיוחד אבל בשביל סכום כזה היא הייתה בסדר+,

נחתנו בשעה 23:45 בלילה בשדה תעופה מולדין שזה מרחוק כ 35 ק"מ מהעיר עצמה,כי זה הeטע בטיסטת לואו קוסט,(ממריאים ונוחתים גם בשדות תעופה מרוחקים שזה מוזיל את הכרטיס) מונית משם זה כ-200 זלוטי שזה כ-200 שקל, רצוי להחליף בארץ קצת כסף לפני, למרות שגם בשעה כזאת הייה גם ציינ'ג פתוח.וזה בערך הדבר היחידי שהייה פתוח בשעה הזאת...

הגענו לדירה מדהימה ביופיה במרכז של מרכז העיר, בבנין היסטרי משומר מ-1857, שהייתה מאובזרת לפרטי פרטים במיקום מעולה,מרחק הליכה מהכול, https://www.booking.com/hotel/…/four-seasons-warsaw.he.html…

בתי קפה מעולים עם ארוחות בוקר שוות,(כ- 45 שקל לזוג כולל 3 מנות,2 שתייה חמה וקינוח אחד) אחד אורגני מעוצב מדהים, והשני שהפך לקפה הבית שלנו שהוא העתק מדוייק של בית הקפה בסדרה "חברים" http://etnocafe.pl/ https://www.facebook.com/Howudoincafe

קונדיטוריות טעימות טעימות, מסעדות(אפילו אחת שפתוחה 24 שעות מצרך נדיר שנוחתים מאוחר) קרפור אקספרס שגם פועל 24/7 .ק"מ מהקניון זלוטי טראסה ושדרת חנויות מגניבה עם כל הרשתות שאני אוהבת זארה,מנגו, tg max ואיך אפשר בלי flyingtiger שרק שם נפרדתי מ 200 זלוטי מתנות לילדים.

וכנראה האטרקצייה הכי שווה-450 מטר משוק האוכל ההיסטרי. שוק אוכל מקורה סטייל שרונה מרקט רק הרבה יותר מרווח ,עם שלל מטבחים מכל העולם ובסופ"ש הופעות חיות ושוק מעצבים מקומי. אנחנו התפנקנו לנו עם אוכל הודי ותאילנדי ב35 ש"ל לכל ארוחה עם 2 מנות וליקקנו את האצבעות. https://www.koszyki.com.

בסופ"ש הייה מזג אוויר מושלם, אני ידועה חובבת מושבעת של חורפים אבל הייה 10 מעלות בסופ"ש ואפילו שמש,זה באמת מופלא. הלכתי עם מעיל טוב חולצה קצרה וסוודר,בערב כבר הוספתי צעיף וכובע. וכל הטרמי נשאר במזוודה.

ולכן הלכנו מל-א ברגל,וכל השאר בהובר שזאת המצאה גאונית. לא לקחנו שום סיור כי באנו בעיקר לנוח-מה שלא קרה,לאכול לשתות ולבלות-מה שקרה והרבה, אבל במחירים כאילו ורשה קרובה וזמינה מתמיד ואנחנו בטוחים שנגיע ממש בקרוב.

שופינג- לא יודעת על מה כולם כאן מדברים אבל לא עפתי בכלל על כל הקניונים, אומנם הייתי רק באחד ועוד בבלאק פריידי, וזלוטי טראסה אבל זאת כנראה אני, העדפתי להסתובב ברחובות ובין החנויות הקטנות והמתוקות ששם מצאתי יותר מציאות, (לדוגמא נעלי פומה וניו בלאנס ב 169 זלוטי) מאשר ללכת לאיבוד בקניוני ענק, לי אישית זה עשה קלסטרופביה ותחושת גועל ומיצוי קלה. שום דבר לא בחינם שם והמותגים הבאמת שווים שם עולים כמו בארץ פחות או יותר, זארה/מנגו /cos וטופ שופ ששם רכשתי את רוב רכישתנו זול יותר ב 30% כל שאר החברות פשוט לא עשו לי את זה ובטח לא יותר טובים ממה שיש לנו כאן בארץ. ואם כבר לבוא לשופינג אז בינואר בסיילים הבאמת גדולים בעייני, ולאאוטלטים, מתחם מהמם שאהבנו מאוד הוא ה mysia 3 שכמובן nap זאת החנות האהובה עליי( קניתי שם גוף תאורה מדהימה ב 200 זלוטי).

כמו שאמרתי לא עשינו סיורי מורשת ומאוד התבאסתי על זה אבל אני חייבת לציין את Dvir Hakel שלמרות שלא שכרתיי את שירותיו הייה מדהים ועזר לנו מלא בעצותיו ,זה ממש לא מובן מאליו ואתה אדם נדיר.

ורשה עיר מדהימה,קפואה וזולה בדיוק כמו שאני אוהבת אבל אין כמו לחזור הבייתה....


119 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page